lørdag 27. juni 2009

Shopping på nett.

Jeg bestilte diverse varer fra Bikuben i går, pakken kom med posten i dag. Imponerende!
Og veldig kjekt for jeg hadde ikke en god scrappesaks(Tim Holtz) og ovale Spellbinder nestabilities har jeg ønsket meg lenge;0)



Denne stempelplaten fra Crafty Secrets falt jeg pladask for, endelig fikk jeg kjøpt den*smiler*


Det ble noen ark, en stempelpute og en stempelplate da vi var i Ålesund også.

Jeg har ikke Wizard maskinen, det har Merethe, men det går an å bruke nestabilities`ene i Cuttelbug maskinen også, kjekt med internett der en stadig oppdager/lærer noe nytt.
Og heldige meg som får låne Belindas maskin når Merethe er på ferie.
En fordel å ha venner som scrapper, en kan låne utstyr av hverandre.
Nå har jeg endelig noe de kan få låne av meg, og dere andre skal få et tips; hos Bikuben var det et kjempebra tilbud
(sammenlignet med andre norske nettforhandlere)
Link til hvordan bruke Spellbinders nestabilities i Cuttelbug her

Så nå kan jeg bare kose meg og scrappe i vei.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen en hilsen, da blir jeg glad:0)

Takk for besøket, kom gjerne igjen!

Takk for besøket, kom gjerne igjen!