lørdag 27. juni 2009

Livstegn i sommervarmen!

Jeg er ikke flink til å legge ut bilder her i bloggen, har lagd flere kort og tatt noen bilder men de blir bare liggende på harddisken.
Skal prøve å få lagt ut noen snart.

Her er vertfall ett, gammeltanteungen min havnet på sykehuset i Tr.heim med brannskader, heldigvis gikk det mye bedre enn vi fryktet og godpia har allerede fått kommet hjem.
Her er kortet hun fikk da vi besøkte henne.





Hun er ei skikkelig råååsa jente slik som "tanten" men jeg hadde litt lyst til å lage noe i en annen farge så det ble lilla.
Har stemplet Magnoliastempelet på samme arket som er bakgrunnen, klippte ut kjolen og limte på, vises kanskje ikke så godt.




Stanset ut noen blomster av samme arket også.

Litt bling må en ha...


Inni kortet sitter denne Magnoliajenten, helt kræsj med fargene, men jeg fargela den før jeg bestemte meg for arket og orket ikke lage en ny
(jeg holdt som vanlig på midt på natten) ;0)



Et ekstra kort inni som er festet med magnet, en hilsen foran og et dikt på baksiden.

Baksiden med stempelet mitt og noen ekstra blomster med bling, "selvfølgelig" stanset ut av det samme arket:0)

Håper alle scrappere som titter innom nyter late sommerdager.
Er det forresten flere som sliter med inspirasjonen eller overskudd til å få lagd noe når det er sommer?
Belinda og jeg var vertfall ikke plaget med masseprosuksjonslyst, men vi fikk skravlet til langt på natt;0)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen en hilsen, da blir jeg glad:0)

Takk for besøket, kom gjerne igjen!

Takk for besøket, kom gjerne igjen!