torsdag 23. juli 2009

Morgan.

Dette kortet lagde jeg bare på måfå, uten tekst, slik at det kunne brukes til hva som helst, eller rettere sagt i hvilken som helst anledning.



Liker disse vintage bildene altså, nydelige både jenta og blomstene.

Lite pyntehjerte, hang faktisk fast i en bukse jeg kjøpte til datteren min.

God plass til å skrive en hilsen....




Morgan, en liten søt pjokk som fyller 1 år.


Er sååå søt denne karen.

Lagde et kort som en kan ta løs, enklere å skrive på.



Disse to kortene er bestillingskort, ikke det at jeg er så flink at folk har spurt om å kjøpe kort, men jeg har vært så frampå at jeg har spurt familie og noen venner om de ikke kan kjøpe kort av meg framfor på butikken.
Da får jeg noen kroner jeg kan legge i nytt scrappeutstyr og de får kort som ingen har maken, alle fornøyde;-D hehe...
Tror jeg vertfall.

Klem fra


6 kommentarer:

  1. Milde måne!!
    Så nydelige kort,Aina!
    HÄnglar kortet var bare så lekkert,og like flott inni som utenpå!
    Og så nydelig som det bildet var på det første kortet :)
    Ha en flott søndag,
    klem fra Maya:)

    SvarSlett
  2. Det er så moro å gjenbruke små skatter som det anhenget fra buksa til Tuva!! :) Eller en dusk fra en parfymeflaske, et sjokoladepapir og andre skatter man har i "lomma" ;)

    SvarSlett
  3. it's so lovely, j'adore!
    weel continuation
    Netty

    SvarSlett
  4. Heisann!

    En liten hilsen fra naboen din:-)
    Vil bare gi deg en liten link der du kan få litt info om det store scrappetreffet jeg snakket om til deg. Det begynner å bli fullt, er visst ca 10 plasser igjen akkurat nå: http://scrappetreffimolde.blogspot.com/

    SvarSlett
  5. Hei Aina det var flotte kort! Jeg lurte på om jeg kunne spørre deg hvor lampeskjermen med roser som står på rommet med himmelsengen er fra? Hilsen Tonje

    SvarSlett
  6. Wow, så mange lekre kort du har laget. Det ene flottere enn det andre :)

    SvarSlett

Legg igjen en hilsen, da blir jeg glad:0)

Takk for besøket, kom gjerne igjen!

Takk for besøket, kom gjerne igjen!