onsdag 22. april 2009

Kaffefilter roser.

Damen i hobbybutikken tipset oss om denne lenken Mommy makes roses, nydelige roser lagd av kaffefilter. Hvordan disse lages vises hos Martha Stewart, link her.
Snarvei til selve malen på kaffefilterene her




De fleste har jo et maleskrin med vannfarger, kaffefilter og blomsterstreng samt blomstertape er lett å få tak i. En veldig billig hobby faktisk;0)

Jeg blander malingen i vann og dupper like gjerne hele rosen ned i blandingen.


Og henger de opp til tørk.


Her henger Merethes roser i vinduet


Jeg synes de ble ganske bra, og de blir finere for hvert forsøk.


Her sammen med ekte roser, nei, nå skal jeg lage flere.
Ha en fin onsdagskveld alle hobbyentusiaster!
Klem fra Aina.

4 kommentarer:

  1. Hei!!: ) Så nydelige, tusen takk for godt tips! Jeg er ikke akkurat mest flink med hendene mine, men skal gi det et forsøk!:D Dine ble jo så fine...

    Ha en fin dag!: )

    Klem frk T

    SvarSlett
  2. Jeg må jo si at de husklokkene deres virkelig tok kaka da! Så forseggjorte og nydelige! Helt utrolig, og jeg skjønner det må ha ligget vanvittig mange timer bak et så flott resultat!
    Rosene dine ble nydelige. Jeg fikk også dilla på rosene, de blir jo så naturtro! Kjempegøy å lage!

    SvarSlett
  3. Wow vilka fina! De ser ju riktiga ut!! Måste testa så fort jag hinner. Tack för att du delar med dig av länken :-)
    KRam kram!

    SvarSlett

Legg igjen en hilsen, da blir jeg glad:0)

Takk for besøket, kom gjerne igjen!

Takk for besøket, kom gjerne igjen!